De laatste loodjes - Reisverslag uit Noordeloos, Nederland van Esmé Vink - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Noordeloos, Nederland van Esmé Vink - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Kartoffelsalat

Blijf op de hoogte en volg Esmé

08 Januari 2017 | Nederland, Noordeloos

Ik moest even m'n agenda erbij pakken. 18 december heb ik m'n vorige blog geschreven, 21 dagen geleden! Ik weet nog dat ik die zondag zo aan het aftellen was, bijna weer naar Nederland toe voor 2 hele weken! En dan zit ik opeens nu weer aan m'n bureau in Krems, dat is toch wel even een heel gek gevoel. De 2 weken thuis zijn voorbij gevlogen, en dat allemaal dankzij jullie! Wat heb ik in Nederland leuke dingen met jullie allemaal gedaan. 24 december kwam ik eind van de middag weer in het o zo mooie Noordeloos aan, dat moet natuurlijk gevierd worden met een drankje (of wat meer). Zo stond er bij thuiskomst al een heerlijke magnum fles champagne klaar om geopend te worden, zo begon mijn thuiskomst al heel goed!

Daarna hadden we natuurlijk 1e kerstdag en 2e kerstdag, heerlijk gegeten en gedronken en 2e kerstdag een feestje in het zwarte paard. Daar had ik zin in! Eindelijk na 3 maanden iedereen weer bij elkaar en met iedereen wilde ik natuurlijk ook weer eventjes bijkletsen. Op het feest kwam ik erachter dat veel mensen geen idee hadden van mijn planning: sommige mensen hadden eigenlijk geen idee dat ik weg was geweest en sommige mensen dachten dat ik in Oostenrijk zat. Gelukkig heb ik met veel mensen weer even kunnen kletsen en natuurlijk vloeide de alcohol ook goed die avond!

de 28e had ik een high wine met wat vriendinnen bij meneer de groot. 2e kerstdag hadden we elkaar natuurlijk ook gezien, maar met een redelijke hoeveelheid alcohol in ons bloed, dus het was ook weer leuk om even nuchter met elkaar bij te kletsen (dat nuchtere duurde trouwens niet zo lang....) en de 30e ben ik met m'n oma uit wezen eten omdat ik haar 80ste verjaardag had gemist. Vervolgens dat weekend ook nog eens oud en nieuw voor de deur, wat een heerlijke week heb ik gehad!!

Dan zit er alweer 1 week op en toen schrok ik wel even: als die eerste week zo snel voorbij is gegaan zal dat wel hetzelfde zijn met die tweede week, en ja hoor dat was ook zeker het geval! Maar gelukkig had ik idd nog een hele week in Nederland en daar heb ik ook het meeste van gemaakt, ook deze week weer onwijs leuke dingen gedaan :)

Gisterenavond had ik als afsluiter van m'n weken in Nederland nog een feestje in Leiden, van Manou. Merel zou er ook heen gaan en Merel en Manou had ik sinds de 1e week van juli niet meer gezien, je kunt je dus wel voorstellen hoe leuk ik het vond om de meiden weer te zien.

En toen zat het er alweer op....de wekker stond vanmorgen vroeg om half 7, om half 8 reden we weg en om kwart voor 10 zat ik in het vliegtuig op weg naar Wenen, manmanman. Vlucht is prima verlopen, helaas had m'n 1e trein vertraging waardoor ik m'n aansluiting miste en heerlijk een uur in de sneeuw mocht wachten maar uiteindelijk toch weer veilig aangekomen op de STUWO. Hier stonden de meiden me al op te wachten en hebben we weer alles besproken wat iedereen in de afgelopen weken heeft gedaan.

En dan kom ik weer terug bij de eerste regel van deze blog, zittend achter m'n bureau in Krems. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het zo super leuk gemaakt hebben van mijn verblijf in Nederland, jullie zijn toppers! Ik ga nog even 3 weekjes knallen en ik hoop jullie als ik terug ben allemaal weer te zien!

Een hele dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordeloos

Mijn eerste reis

...

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Drukdrukdruk

08 Januari 2017

De laatste loodjes

18 December 2016

Het aftellen is begonnen

11 December 2016

Feest, feest en nog eens feest!

04 December 2016

Mijn favoriete maand
Esmé

Zie hier mijn reisverslag over kartoffelsalat, wein, bier en natuurlijk schnitzels en schnapps in Oostenrijk

Actief sinds 02 Okt. 2016
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 79091

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 03 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: